tiistai 29. joulukuuta 2015

Murun sukat

Muru on rakas kummityttöni. Hän sai itse valita langan kuvan perusteella, kun olin ensin kysynyt mille lämmikkeelle olisi tarvetta. Sukille oli... Lanka siis Regiaa ja puikkoina ne knitpron zingit 2,75 mm.




Ihan perussukkaa tiimalasikantapäällä. Värejä en kohdistellut, mutta osu lähes kohdilleen. Muru tykkäsi kovasti ja pääsi mannekiiniksi,




Koska välimatka on pitkä ja en fyysisesti voi olla lähellä, pystympä pitämään ainakin Murun varpaat lämpimänä. Onneksi nykyaikana on helppo pitää yhteyttä, olen Murun tavoitettavissa koska vain. Olen hurjan ylpeä Murusta joka on tehnyt isoja päätöksiä ja hoitaa asiansa upeasti, vaikka on vasta 17-vuotias ja siksi onkin tärkeää, että hän saa minut kiinni koska vain välimatkasta huolimatta. Minua lämmittää ajatella, että olen "lähellä" kun sukat ovat jalassa. Muru olet rakas ja tärkeä koko perheellemme!

1 kommentti: