maanantai 19. lokakuuta 2015

Piristystä päivään

Tänään sain lokakuun Sny-paketin. Piristää mieltä ja antaa ehkä voimia tälle viikolle, etenkin lauantaille kun saattelemme miehen rakkaan tädin viimeiselle leposijalle. Muutenkin tämä niitä kurjia viikkoja kun miehen kanssa näemme toisemme nukkumassa... minä aamulla töihin lähtiessä ja hän illalla töistä tullessa.

Kerkesin töistä kotiin kun puhelin kertoi paketin saapuneen, äkkiä hörppäsin kaffeet ja matkaan...


Mamman pikku apuri oli tottakai mukana kuvauksissa. Eikä edes yrittänyt lankoja napsia.


Ja mitä sieltä löytyikään. Kortti terveisineen, kyllä minttutoffeeta on vaikea löytää... minä tilaankin sen yleensä siskoltani joka käy Haaparannasta hakemassa. Mutta nuo pikkupatukat oli kyllä hyviä myös... niin ne hujahti jo. Viime talvena hajosikin heijastin jota laukussa pidin, niin nyt saan taas laukkuun uuden kiinnitettyä.


Apulainen pääsi esittelemään paketin itsetehtyä osuutta, Snyni on neulonut pannan minulle. Tämä tulikin kuin tilauksesta... justiin viime viikolla yks päivä mietin, että pitäs kattella ohje neulottuun pantaan. Onko tähän jossain ohjetta?


Oli mukavan napakkakin. Mulla kun on suhteellisen piän pää nii aina tuntuu pannat olevan liian löysiä.


Juu, kasvot saa taas pysyä piilossa... kun ei jaksa meikata kauheesti niin parempi olla järkyttämättä teitä. Ja voi ihanuus mikä lanka paketista löytyi...


Manos del uruguay silk blend... niin ihanan pehmeetä ja upea väri... joka ei tietenkään kuvissa toistu oikein...


Lisäksi oli pipon ohje,  Kovasti tuo pipo houkuttaa, kivan näkönen... mut en mä tiiä raaskinko mä sitä tästä langasta tehä... mieli kyllä tekis. Se mutta... mun päässä tuntuu kaikki pipot näyttävän tyhmältä ja mitä sitte jos mä tän langan tuhraan pipoon joka näyttää tyhmältä mun päässä... harmittaa. Tästä langasta nimittäin tulee ihan tasan just mulle itelle jotain. Juostessa pipolla ei oo niin väliä, mutta en mä kyllä tästä raaskii juoksupipaa tehä... aivan liian ihana lanka siihen.

Ihanaa viikkoa kaikille ja pysykäähän kuulolla... tässä piristyksen vuoksi on arvontaa suunnitteilla.

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana paketti! Aina kun näitä katselee, kaduttaa etten saanut lähdettyä mukaan, ehkä keväällä rahkeet riittää. Tassulassa kuitekin ilmoittauduttiin joulukissaan mukaan, että päästään jotain pakettia kasaamaan ja lähettämään:)

    VastaaPoista
  2. Osaanottoni suruunne. Läheinen on poissa mutta muistot säilyy.

    Kiva että onnistuin piristämään :) Ohje löytyy täältä: http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=86&d_id=10&lang=fi
    Tykkäsin tuosta ohjeesta, helppo neuloa ja neulotaan tasona joten haluaman mitan saa tarkemmin neulotuksi. Ohjeessa on käytetty alaskaa mutta valitsin karisman koska heidän sivuillaan sitä sanotaan urheilulangaksi ja sen voi pestä koneessa, kun taas alaska on käsinpestävä. Itse en oikein perusta käsipesusta, onhan se nyt kamala vaiva... ;)
    Pitääpä pitää mielessä minttutoffeet seuraavalla hapitsu reissulla.. ikeaan on kohta puolin ostosmatka.
    Ihana apulainen :D Keksit varmasti jotain muuta kivaa itsellesi tuosta langasta. Ja jospa neulot pipon jollekin pukin konttiin jostain muusta langasta.

    SNY27

    VastaaPoista
  3. Osanotot <3

    Aivan ihana paketti ja miten kaunista lankaa!

    VastaaPoista